oskmar

Alla inlägg den 4 februari 2018

Av Elsa Mårtenzon - 4 februari 2018 17:36

I dag har vi firat Tims 8- årsdag! Tiden går fort, jag tycker inte att det känns som åtta år sedan han föddes. Grattis Tim! Bilden sedan förra sommaren.

 

 

En riktigt kall morron i dag också, som mest hade jag 30,5. Dagen har varit solig och glittrig, miljardes glitterstjärnor på snötäcket och knarr under skorna i den kalla snön.

En färggrann solnedgång och en soluppgång också i granna färger. Stjärnorna och månen strålade i kapp under natten.

Nu är klockan 18.05, det är 26 grader kallt och nu är det dimma så jag ser varken måne eller stjärnor.

 

Jag har varit till Dorotea på eftermiddan på Tims födelsekalas. Vi vuxna bytte av barnen som hade varit där på förmiddan.

 

I kväll blir det en kortis här, det har inte hänt så mycket förutom födelsedagen, jag kommer igen i morron.

 

Dagens namn är: Ansgar och Anselm, så ovanliga namn att det inte funnits några i Bellvik eller Nybäcken med dessa namn.

Ha en fin avslutning på söndagen, vi ses!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards