oskmar

Alla inlägg den 15 februari 2018

Av Elsa Mårtenzon - 15 februari 2018 14:38

Hinner allt detta tina bort till midsommar?

 

 

Det var en fin morron och en solig förmiddag dessutom, så idag ska jag inte klaga. Molnen infann sig eftersom men det gör inte så mycket, det har varit härligt väder att vara ute i.

Nu är klockan 15.15, det är 2,5 minusgrader och lite blått här och där på himlen. Det känns nästan som vår i luften, men bara känslan, för det är ett tag dit för vår del. När jag ser på mina snödrivor så undrar jag om de är borta till midsommar ens?

 

I USA fortsätter skolskjutningarna. Jag tror att Trump inte ska skaka på sitt huvud över Sverige och kommentera fredagskvällarna våra. Han har nog av det han ska ta itu med på hemmaplan han. Nog för att det förekommer skjutningar i Sverige också, men här tror jag att det skulle vara betydligt lugnare om det inte vore för detta förbannade knark och därmed kriminella gäng, som i de flesta fall skapas genom knarkhandel och knarklangning. Ursäkta svordomen men ibland känns det befogat att dra till med en sån. De som förmedlar dessa eländesdroger har många liv på sitt samvete. Det måste vara helt samvetslösa människor de som sköter den handeln. Oförlåtligt! Huvva!

 

I morron får jag långväga främmande till elvakaffet, fick meddelandet i morse.

Ha en bra fortsättning på torsdagen, vi ses!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards