oskmar

Alla inlägg den 7 juni 2018

Av Elsa Mårtenzon - 7 juni 2018 18:17

 

Gråväder och grinigt i dag, med pyttelite regn...

 

 

I dag har jag gärna hållit mig inomhus, det har inte varit varmt. Det har regnat litegrann, men en droppe i havet mot vad som behövs. Det har blåst och varit mest bara moln hela dagen.

Nu är klockan 18.35, det är 11 grader varmt, lite blått på himlen här och där. Nordlig frisk vind, just nu ingen sol.

 

Den här dagen har varit mera orolig än rolig. Men nu är det lite lugnare efter ett besök för en stund sedan.

 

Jag har tyckt att det varit fredag lite då och då under dagen, men kommit på att det är ju torsdag. Det beror nog på att det var röd dag igår.

 

Har läst lite kommentarer på Facebook i dag och förvånas mer och mer över näthatet. De som använder sig av den vägen till kommunikation för att vräka ur sig sitt hat och sina lögner är nog fegare än allt fegt. Det går bra att vara modig och karsk bakom tangentbordet, men jag förmodar att skulle någon försöka möta dessa fegisar öga mot öga då skulle de nog sticka fortare än kvickt.

 

Dagens namn är: Robert och Robin, jag vet inte i dagsläget om några med dessa namn som bott eller bor i Bellvik eller Nybäcken, i så fall är det utan min vetskap.

 

Ha en bra fortsättning på torsdagskvällen, vi ses!

 

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards