oskmar

Alla inlägg den 7 mars 2019

Av Elsa Mårtenzon - 7 mars 2019 18:18













Bilden är här men det går inte att få till den som det ska vara. Det är nog bara Bosse N som känner igen den. Tyvärr jag kan inte få den på rätt plats, tyvärr jag måste publicera som det ser ut nu.  

Fy, vilket fulväder det har varit i dag!

Snöandet började halv nio i morse och har pågått utan uppehåll hela dagen.

Jag körde hemifrån kvart över tolv mot Hoting och vidare till Strömsund.

Ann Cathrine körde från Hoting och det var jag väldigt glad över.

Det var ingen lättsam biltur med snörök och dålig sikt, värst när vi mötte lastbilar. Snöröken var tät ett bra tag efter mötet så det gällde att försöka se vad som var framför.

Det snöade lika häftigt i Strömsund hela tiden vi var där. Efter Bellviksvägen  fanns inga spår i kväll efter andra bilar och då blir man ju snöblind.

Jag var hemma kvart i sex och var glad över det. 

Anders hade plogat medan jag var borta, men det är nog lika mycket i morronbitti, det ska snöa hela natten. På väderrapporten på TV säger de att det kan komma upp till 30 cm i det här området. Ja, det låter ju ljusblått!

Just nu är det 8 minusgrader och snön faller lika tätt fortfarande. Buuuh...

 

Ikväll blir det bara väder här på bloggen också...

 

Dagens namn är: Camilla. Grattis till alla som bär det namnet!

 

Ha en bra fortsättning på torsdagkvällen, vi ses!

 

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards