oskmar

Alla inlägg den 21 juli 2023

Av Elsa Mårtenzon - 21 juli 2023 17:58

Hej på dig!

Det hade regnat, under den gångna natten inte särskilt mycket men lite blött var det i morse.

Det har varit gråväder hela dagen, lite luckor i molntäcket blev det på kvällsidan.

Just nu är det 14,6 grader varmt och där omkring har det hållit sig inder dagen.

Nu regnar det borta i bergen mot Avaträsk till, men inte här.

 

Så här ser det ut hos mig just nu, lite regnsjukt, får väl se om det räcker till litegrann över sjön också.

      

Jag känner mig inte särskilt talträngd i kväll och inte särskilt "skrivsjuk", det får bli lite bilder och räcka med det.

 

Därborta  över berget går det en regnskur nu...

      

 

Gårdagskvällen himmel bjöd mig på många olika bilder.  

    

 

Ännu en fin himlabild, behöver någon fundera på vilka motiv jag gärna förevigar?

    

Dagens namn är: Johanna, Grattis till er!

 

Och grattis till Bosses och Evys jänta i Dorotea, den enda Johanna jag känner till!

    

 

Ha en riktigt trevlig fredagkväll och hej då!

    

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards