oskmar

Alla inlägg den 30 juni 2024

Av Elsa Mårtenzon - Söndag 30 juni 16:21

 

Just nu är läget så här!

    

Hej igen!

Det har varit moln, regnskurar, ganska kraftig var en av dem och nu är det solsken, med rätt mycket moln.

Just nu är det 16 grader varmt, vinden kommer från nordost och är sparsam.

 

Nu finns det gott om plats för solen, det är glest mellan molnen.

    

I dag har Freja och Malin varit här och vi har hunnit en hel del tycker jag.

Vi har planerat och valt ut vad jag ska ta med mig vid flytten, som jag måste börja med lite smått, att städa ur där och flytta in en del grejar, som jag klarar mig utan här så länge.

Jag beräknar flytta och göra i ordning under augusti och september, undan för undan.

Det mesta har kommit av det nyköpta, som är installerat hos Malin så länge. Det senaste idag en tvättmaskin, som jag köpt på Elon i Vilhelmina och som Tommy Korsén varit bussig och tagit med till Malin idag.

Tusen tack för den tjänsten Tommy!

  

Det känns lite spännande ändå att göra lägenheten beboelig med grejar som är mina och att det blir min prägel på den.

Kanske, kanske kan jag känna mig lite hemma där, men sååå mycket jag kommer sakna från mitt favoritställe i livet.

    

Tusen tack för i dag snälla Malin och Freja, änglar!

      

Maria kom också hit idag, men det blev inte lång stund. Hon och jag skulle planera litegrann för ett inslag på Bellviks 300 års-jubileum nästa söndag.

Hon tyckte att det blev för stressigt när Malin och jag samtidigt höll på med flytten, hon skulle komma tillbaka i morron, Det blir nog lugnare så, det är lätt att det blivit lite slarvigt om vi skulle blanda "uppdragen".

Du är så välkommen i morron Maria!

    

Dagens namn är: Elof och Leif, grattis till er!

 

Ha en fortsatt bra söndagkväll, vi ses!

 

Kväll och solsken!

    

 

Avslutar med en färgrik himmel!

    

Hej då!    

 

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards