oskmar

Alla inlägg den 22 mars 2018

Av Elsa Mårtenzon - 22 mars 2018 20:03

Under dagen har vädret varit blandat, åtminstone där jag varit. Ibland har det varit moln och ibland sol från en klarblå himmel.  Men plusgrader och blött på gatorna, därför känns det som att det är nära till påsken. Det brukar vara så så fort påskhelgen närmar sig, om den är senare eller tidigare spelar ingen roll.

Nu är klockan 20.20, det är 10,3 grader kallt med klar himmel, mängder med stjärnor och en klart lysande månskära, inte illa.

 

I dag har jag uppehållit mig i Strömsund hela dagen och kom hem klockan sex ikväll med en något tunnare plånbok, men hittade det jag sökte. Jag och Ingrid har varit där, hon har inte haft samma köplust som jag och jag har varit lite ängslig att hon skulle bli less på mitt sällskap. Men hon lovade att det var lugnt.

 

Eftersom jag inte hört någon radio och inte sett på TV under dagen så vet jag inte se senaste händelserna, dem ska jag försöka ta till mig ikväll på TV:n. Man kan ju önska sig att det hänt något positivt under dagen, men det brukar ju inte höra till vanligheterna.

 

Dagens namn är: Kennet och Kent och vad jag vet så har inte de namnen förekommit i Nybäcken eller Bellvik, jag kan i varje fall inte komma på någon.

Ha en bra fortsättning på torsdagkvällen, vi ses och hej då!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards