oskmar

Alla inlägg den 12 juni 2021

Av Elsa Mårtenzon - 12 juni 2021 14:27

 

Hittade en bild i mängden som får duga, ha det gott!

 

 

Nu har vi fått en rejäl rotblöta. I gårkväll kom en riktigt blöt åskskur och allt behövdes. Det regnade under natten och en del under morgonen och förmiddan. Men sedan klockan tolv i dag har det varit uppehåll och nu när klockan är halv tre på eftermiddan skiner solen, bland alla moln. Vinden har nu vänt till nordlig och är betydligt svalare.

 

Jag förbereder tills jag kommer hem och fortsätter då. Jag ska nämligen på 60- årskalas ikväll, det kan ju vara bra att ha påbörjat här tills jag är hemma igen.

 

Hej så länge!

 

Är nu hemma efter kalaset och det är lungt och stilla.

Efter att ha suttit i ett gäng där alla pratat i munnen på varandra och sedan komma hem till mig är det som alla klockor i världen stannat, jag kan nog höra om en knappnål faller till golvet.

 

Tack Ann Cathrine för mat, kaffe och tårta! Du är som en lysande stjärna, och outtröttlig med en stöttande hand till övers alltid!

Tusen tack för ikväll och ha det bra!

 

Nu har vädret ändrat sig till tvärtom kan man säga, nu fryser jag och hade full värme på i bilen när jag körde hem.

Vinden är nu nordlig och det är bara 9 grader varmt. Det är rosa och guldiga moln på himlen, vackert.

I natt behöver jag nog inte ha korsdrag med öppna fönster och fläkt för att kunna sova.

 

Dagens namn är: Eskil, grattis till er som heter så!

 

Ha en fortsatt bra lördagkväll, vi ses! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards