oskmar

Alla inlägg den 2 december 2020

Av Elsa Mårtenzon - 2 december 2020 21:02

 

Det var kallt, solsken och en vacker morron i dag. 

Nu är det helt annat väder ikväll.

 

 

Det blev sen kväll, men jag är inte klar förrän nu, för en halv timme sedan.

Jag upptäckte dessutom för en timme sedan att jag glömt att äta i dag och var tvungen fixa lite ätbart. Jag blir ju sällan hungrig så det är lätt att glömma. Ska nog bättra mig till i morron.

 

Det har blivit annat väder under dagen och är nu bara 2 grader kallt, det är annat än igårkväll det när det var 15-16 grader kallt. 

När jag kollar på YR ser det ut som att det ska vara 0-1 grad i morron. Jag vill inte ha mera tö före jul nu, det räcker som det varit.

Just nu är det 2 minusgrader och himlen är helt molnig.

 

Jag känner faktiskt för att ta igen mig nu och inte skriva mera ikväll, det har varit en ganska jobbig dag, men det är ju själförvållat.

Nu ska jag nog bara slappa framför TV:n.

 

Dagens namn är: Beata och Beatrice, grattis till er som bär dessa namn!

 

Ha en fin fortsättning på ondagens kväll, vi ses och hej då!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards