oskmar

Alla inlägg den 16 december 2018

Av Elsa Mårtenzon - 16 december 2018 17:24

Omgiven av frost igen. Men den här bilden är innan snön kom, jag har inte haft tid att ta några bilder i dag. Men det är ännu vackrare nu, kan jagavslöja.

 

 

 

 

I morse var det bara 20 grader kallt som mest. Det är annat väder på gång nu, det har märkts hela dagen. 

Himlen har varit grå utan minsta glimt av solen. Men snön har hållit sig borta, än så länge.

Det är ett väldigt vackert vinterlandskap när man tittar sig omkring, vit ren snö och mycket frost.

Just nu är det 8,5 grader kallt och heltät himmel vad jag kan se.

 

I dag har jag haft en bråttom dag och är inte riktigt klar än. Jag får se hur mycket jag tänker uträtta i kväll, det kan bli fortsättning först i morronbitti också. Jag får se hur andan faller på.

 

I dag har ingen levande varelse visat sig för mig, jag har varit allena och telefonen har varit tyst också. Alla har bråttom nu, det är väl det som kallas julbrådska.

 

Jag ska fatta mig kort här eftersom jag också har julbrådska. Jag har fått en kommentar från Christin, men jag har inte tid att svara än Christin och så länge jag inte svarar kommer den inte att synas, Men det ska bli! Men tack för dina kommentarer!

 

Dagens namn är: Assar, den enda med det namnet jag kan komma på är, att jag haft en arbetsledare en gång som hette så.

 

Ha en fin fortsättning på söndagkvällen, vi ses och hej då!

 

( Jag upptäcker nu att jag glömt att tända tredje adventsljuset i dag)

 

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards