oskmar

Alla inlägg den 17 januari 2024

Av Elsa Mårtenzon - Onsdag 17 jan 16:56

Hej på onsdagkvällen!

I dag har det kommit en hel del vitt, antagligen även under natten för det var mycket redan i morse! Om den gick att sälja ändå!

Jag skottade bort det jag kunde idag, men fick ge upp till slut, jag såg ut som en snögubbe när jag skulle in.

Just nu är det 16 grader kallt och snöfallet pågår för fulla segel, det hinner bli en hel del tills i morron.

        

 

Omkring klockan elva i dag. Hur mycket snöflingor finns det i världen?

  ???

 

Anders ringde nyss och sa att han skulle ta bort snön i morron först och det går utmärkt för min del, jag har inget ärende ut i kväll.

Han hade kommit hem från Norrbotten i gårkväll, det var för kallt för maskinen att arbeta. Ja, är det inte svinkallt så är det snöfall.

 

Käringholmen ganska väl dold i dag.

        

Det var supperlätt snö att skotta idag, det var ju en klar fördel, men det var nog över 1 dm på förmiddan redan, om inte mer.

 

Grå himmel men vit snö.

    

Ikväll klockan 23.11 skulle rymdfärden starta med den svenska austronaten Marcus Wandt, nyss meddelades att den blir uppskjuten, antagligen tills i morron på grund av tekniskt fel.

Ja, inte är de lite modiga de som vågar ställa upp på rymdfärder. men vilken tur att de är noga och kollar upp att allt är OK, före avfärd.

  

 

Dagens namn är: Anton och Tony, grattis till er!

 

Ha en bra fortsättning på onsdagkvällen, vi ses!

 

Hoppsan, ja ibland ser det ut så här!

      

Hej då!

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards