oskmar

Alla inlägg den 4 november 2018

Av Elsa Mårtenzon - 4 november 2018 18:39

 

Morgonstund har guld i mun. Vacker gryning i morse....

 

 

 

Ja, då var vägmötet klart och jag har stökat undan disken efter oss.

 

Sjön har varit blickstilla precis hela dagen och det har varit plusgrader, men moln på himlen.

Det var en supergrann gryning som speglade sig i sjön, då var det färg i alla fall.

Nu är klockan 19.30,  jag ser inte utanför lyktans sken, men innan det blev mörkt var sjön fortfarande helt stilla. När jag går ut på bron ser det ut som att det är dimma över sjön. På termometern läser jag 1,8 plusgrader.

 

I dag har jag knappt varit ensam någonting. Michael har varit hit flera gånger och Malin, L G, Tim och Freja har varit hit och hälsat på under dagen.

Och ikväll har vi varit sju personer under vägmötet.

 

Dagens namn är: Sverker, ingen med det namnet har funnits i de byar som jag "bevakar".

 

Det blev kort text i kväll, kanske lika bra att jag inte tröttar ut dig varenda kväll.

 

Ha en fortsatt bra söndagkväll, vi ses!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards