oskmar

Alla inlägg den 25 september 2020

Av Elsa Mårtenzon - 25 september 2020 20:54

 

Det är så starka färger i naturen nu så det är obeskrivbart. Otroligt vackert men som tyvärr snart försvinner.

 

 

Men oj vad jag är försenad ikväll. Jag har haft främmande tills för en stund sedan.

Jag har haft matgäster ikväll, helt utan planering blev det så. 

Jag såg att jag gjort alldeles för mycket mat och ringde och frågade efter hjälp med att äta. Och jag fick napp på en gång.

Det är inte ofta jag har matgäster nu för tiden, det hade jag ofta förr. Men plötsligt så händer det, som ikväll.

Det är Magnus, Nils Gunnar och Ingrid som varit här.

Anders och Michael kom hit också så småningom, men de hade redan ätit. Det blev riktigt surrigt här ett tag, här som brukar vara så lungt nu för tiden.

 

Det har varit bra väder i dag, sol och klar himmel från morron. men det ändrade sig och blev en del moln, men inget regn i dag i alla fall.

Nu när klockan är kvart över tio är det 3,3 plusgrader, det kan bli minusgrader i natt.

Nu är det så mörkt att jag ser ingen sjö och vet inte hur mycket det blåser och var ifrån vinden kommer.

 

Dagens namn är: Tryggve, grattis till er som heter så!

 

Ha en trevlig fortsättning på fredagens kväll, vi ses och hej då! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards