oskmar

Alla inlägg den 6 mars 2024

Av Elsa Mårtenzon - Onsdag 6 mars 17:50

 

Här hade inte molnen hunnit dra sig undan, men solen trängde sig i genom ändå!

  

SOL idag från klockan ett, härligt!

Det var på tiden för det är så många dagar som har varit grå.

Just nu är det 6,6 grader kallt och klar himmel, inte dumt.

      

 

Nu är himlen nästan helt fri från moln.

      

Jag har varit utan internet hela dagen, men tydligen har de fixat det till slut.

Det är inte bara här som det varit borta utan ganska vida omkring har jag hört. Det är väl Putin och hans drängar som ligger bakom.

  

Det är mycket hackande nu och det är bara att konstatera att vi är mycket sårbara numera, man kan ju undra hur det ska gå med alla ingrepp och alla angrepp som sker på alla möjliga områden i samhället???

 

 

Snö finns här så det räcker till och blir över!

   

Det var värst vad jag varit uppmärksammad i dag, det sker inte alla dagar minsann.

Till elvakaffet kom Nils Gunnar och Ingrid, jag hade precis gjort en kladdkaka med brynt smör, den hade inte hunnit kallna riktigt!

Den var så god så vi åt upp halva kakan, nyttigt värre. men den var till för att ätas och är bäst nygräddad.

Sedan ringde Solveig och efter det ringde Maria. Och ikväll har Laila varit hit och satt här och pratade ett bra tag.

    

Jag har flyttat städdagen till idag för i morron är jag upptagen med annat.

Dagen har gått snabbt som bara den därför.

 

    

 

Dagens namn är: Ebba och Ebbe, grattis till er!

 

Ha en fortsatt bra onsdagkväll, vi ses!

 

Kväll och mörkret kommer mer och mer...

Hej då!

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards