oskmar

Alla inlägg den 20 mars 2024

Av Elsa Mårtenzon - Onsdag 20 mars 16:35

 

Kvart i sju i morse trodde jag på solsken, men ack nej, den kom aldrig fram.

  

 

Det blev bara en strimma av hopp...

  

Det började med lite soluppgång tidigt på morron men den kom av sig ganska kvickt!

Efter ett tag kom en snöskur, inte särskilt våldsamt och räckte inte så länge heller. Men det blev halkigare överallt när isen gömdes av nysnön.

Just nu har himlen spruckit upp från molnen och solen kommer fram litegrann ibland, det är 3,5 minusgrader.

  

Vid halv fyra på eftermiddan såg det ut så här:

 

En lite ljusning!

  

Jag har varit till Dorotea idag, kom hem klockan tre.

När jag varit på två ställen och skulle bege mig på det tredje upptäckte då såg på klockan att där hade de tagit lunch.

Då körde jag till Malin för invänta öppnandet, det har blivit ofta nu ett tag, när hon befinner sig hemma nu för ovanlighetens skull.

Blir hon less på mig nu månntro?

  

När jag kom dit var Ann Cathrine där och de var i färd med att fara ner till fiket och tyckte att jag skulle följa med. Och så blev det, därför sen hemkomst  den här gången också.

Men det var ju rena nöjet för mig att få gå på kondis som inte händer alls numera, jag kör ju kondis hemma när det kommer besökare.

Men med den skillnaden att det här är ett gratisfik.

     

Äh, nu gör jag kväll vid datorn för ikväll, det har inte hänt mera idag. 

Eller är det latmasken som angripit mig, kan vara den...

  

Dagens namn är: Joakim  och Kim, grattis till er!

 

Ha en fortsatt fin onsdagkväll, vi ses!

 

Hej då!

      

(Kolla Uppdrag Granskning ikväll!) 

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards