oskmar

Alla inlägg den 2 mars 2024

Av Elsa Mårtenzon - Lördag 2 mars 19:20

 

  Nää. jag låtsas att det varit sol idag!

  

Så grått det kan bli, heeela dagen!

Den grå himlen har hängt ända ner på trädtopparna under dagen. Det blev en långvarig tö som verkligen tagit fram halkan.

Ja, jag har inte provat på halkan för jag har inte varit ut på hela dan, men de som varit hit har sagt att jag ska akta mig.

Det är inte därför som jag hållit mig inne, jag har inte haft tid att gå ut för jag har haft främmnde hela dagen till halv sju ikväll, eller var det halv sex?

Just nu är det 0,8 plusgrader och kolmörkt ute så klart för klockan är nästan åtta, på kvällen.

      

 

så här såg det ut en dag för ett par veckor sedan!

  

Till elvakaffet kom Jan Peter och Ann Cathrine, de fikade och sedan var de på Näsudden och skottade snö för vistelse där till påskhelgen, som snart infaller.

Maria kom en liten stund efter dem och har varit här tills ikväll.

En bra dag, den har gått så snabbt så jag har knappt hunnit vara med.

    

Dagens namn är: Ernst och Erna, grattis till er!

 

Ha en fin fortsättning på lördagkvällen, vi ses!

 

Hej då!

    

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards