oskmar

Alla inlägg den 25 december 2019

Av Elsa Mårtenzon - 25 december 2019 23:38

 

 

Nu är det snö och frost i träden igen, som sig bör i jul...

 

 

Ja, nu blir det inte många rader skrivna. Jag kommer hem nu och klockan är nästan 12, men skriver av "rene bägda" för att jag bestämt mig att jag ska skriva om varje dag, om det är möjligt.

Jag har varit hos Malin och LG på middag ikväll.

Igår var jag hos Anders med familj och då åt vi julmat och ikväll har vi ätit en

trerättersmiddag. 

Det var jättegod mat på båda ställen.

I Knackaitorpet var det lagarbete mellen flera familjemedlemmar och i Dorotea var det Malin och LG som delade på arbetet i köket. Lyckat!

 

Roligast är ju julklappsutdelning när det är barn med i bilden. Tim och Freja fick julklappar som speglar deras intressen och de var så nöjda och glada med sina paket och satte i gång genast att utröna hur det funkade.

De har ju fått två julaftnar precis som jag, de hade en igårkväll hos sin farmor och farfar och jag hade en igårkväll hos Anders med familj. Ja, så idag då i Dorotea.

 

Vädret i dag har bestått av snöskurar lite då och då. 

Just nu när klockan är 24.00 är det 7,5 minusgrader och det snöar.

 

Dagens namn är: Inget namn, det står bara juldagen...

 

Ha en fin fortsättning på juldagskvällen, som nu gått över i natten den 26 december och annandagen, vi ses!

 

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards