oskmar

Alla inlägg den 26 december 2019

Av Elsa Mårtenzon - 26 december 2019 22:45

 

I den här busken sitter det domherrar, men tyvärr syns inget av den röda färgen. De satt utanför fönstret, jag tog bilden genom rutan för annars hade jag skrämt i väg dem, därav resultatet.

 

 

Det blev väl sent ikväll också, kom hem nyss och känner mig inte särskilt sprängfylld med ord för att skriva nu.

Det har varit en fin dag och inget snöfall sedan igår kväll.

Just nu när klockan är nära elva är det nära nio grader kallt men molnigt.

 

Jag har varit hos Maria och Larsa och ätit en trerätters middag och före det fick vi glögg med tillbehör. Jättegod mat i dag också.

Fy vad jag blivit bortskämd nu i dagarna tre!

Larsa kom och hämtade mig för att jag skulle slippa köra själv. Men jag känner mig verkligen till besvär när de ska behöva skjutsa mig också.

Michael var ju också där så hem fick jag åka med honom eftersom vi hade samma väg.

Tur att Maria slapp köra då.

 

Nu har älgvandringen börjat och det är massor med älgspår över vägen mellan Kvarntjärnvägen och Rörström. Nu kan man bli överraskad av en älg vilken minut som helst när man kommer körande. I natt hade det varit en älgpåkörning där som Michael och Fredrik hade varit med och tagit hand om.

 

Dagens namn är: Stefan och Staffan, grattis till er som bär de namnen!

 

Ha en bra fortsättning på annandagens kväll, vi ses och hej då!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards