oskmar

Alla inlägg den 20 mars 2023

Av Elsa Mårtenzon - 20 mars 2023 16:58

 

Så här började dagen, halv sju i morse blev solen synlig hos mig.

    

Hej igen!

Ja, nu har jag ställt till det för mig riktigt ordentligt, jag har inte varit ute på något vådligt äventyr, utan ren otur.

Om det så skulle snöa en halvmeter nu så får jag nog bara titta på det nu. Och med bästa vilja i världen tar jag mig inte till vedboden för att hämta ved.

Jag hade svårt nog att ta mig fram till datorn nu och får nog bereda mig på att ligga nere på soffan inatt. Och det ser jag inte fram emot, jag har försökt det en gång tidigare för fler år sedan och sov ingenting den natten.

Jag har ringt till Laila och hon har lovat att hon ska komma med kryckor och hjälpa mig att linda fotleden, då kanske det gör mindre ont, hoppas jag.

Jag blir så less på mig själv och allt "klater" som jag ställer till för mig själv.

Jag kände mig så lättad när jag igårmorse, äntligen kunde ta bort sista plåstret efter sista såret på benet som jag åstadkom för cirka tre veckor, det räckte inte länge förrän jag har något nytt att plåstra på med.

 

 

Det har inte varit en molnfri dag, himlen har bytt skepnad flera gånger om...

    

 

Vädret har varit växlande idag med lite sol och lite moln. Så är det även nu, men solen har hunnit gå ner.

Just nu är det 1,6 grader kallt och stora delar är fria från moln på himlen.

Det är vårdagjämnig i dag, blir under kvällen. Natt och dag lika långa.

 

Moln av olika sorter...    

 

Dagens namn är: Joakim och Kim, grattis till er!

 

Ha en fortsatt bra måndagkväll, vi ses!

 

Njut av kvällen och akta benen, för det kan göra ont annars!

Hej då!  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards