oskmar

Alla inlägg den 19 april 2023

Av Elsa Mårtenzon - 19 april 2023 18:39

 

Klockan sex och klarblå himmel, bådar gott för en fin dag.

      

Hej på ondagskvällen!

Det har varit riktigt kalasväder precis hela dagen!

Solsken från en klarblå himmel, varmt och vindstilla, det är nästan så man håller andan för att det ska fortgå. Men så kommer det ju inte fortsätta hur länge som helst, men tacksam så länge det varar.

Just nu när klockan är 10 minuter i sju på kvällen är det 11 grader varmt och solen skiner, men nu har det blivit liiite moln.

 

Sent i gårkväll var det så vackert på himlen i alla väderstreck.

      

Jag har nyss kommit hem, Ingrid och jag har varit i Strömsund i dag och det var riktigt roligt, särskilt för mig som för det mesta är hemma hos mig själv.

Det trivs jag ju med riktigt bra, men det kan ju vara roligt att komma en liten bit hemifrån ibland.

Vi har handlat hela dagen och åt innan vi åkte hem, så glad att jag slipper äta nu sedan jag kommit hem och att jag hade sällskap under middan idag. Det går lättare ner då, igår var det så tråkigt att det mesta åkte i toaletten och det är ju hemsk men jag kan inte hjälpa det.

 

Det var lika vackert väder i Strömsund som det var här innan vi åkte, det har nog varit så över hela Sverige i dag som det verkar på väderrapporterna.

 

I gårkväll det här också.

  

Här tänker jag sluta och sedan bara slappa resten av kvällen, det känns så faktiskt.

 

Dagens namn är: Olaus och Ola, grattis till er!

 

Ha en fin fortsättning på onsdagskvällen, vi ses!

 

Hej då!

    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards