oskmar

Alla inlägg den 8 augusti 2020

Av Elsa Mårtenzon - 8 augusti 2020 20:15

 

Så här såg det ut tidigt i morse. Hur jag har lyckats få dit en "blå sol", det har jag ingen aning om?

 

 

I dag har det varit sommar och sol, med värme. Några av dem som varit hit har klagat att det varit för varmt, men jag har tyckt att det var skönt.

Under sena eftermiddan blev det ganska mycket moln och för en stund sedan tog det i och blåste som sjutton. Himlen blev mörk och det såg ut som att det var åska och regn på gång. Men den eventuella åskan blåste bort som det verkar. 

Däremot regnar det nu litegrann och är 16,5 grader varmt.

 

Sedan halv elva i dag har inte jag varit ensam nånting alls, som är det mest vanliga för mig numera.

Först kom Maria och sedan har de bara bytt av varandra hela dagen tills för en stund sedan.

Besökarna har varit, Maria, Magnus, Pernilla, Jon, Isak, Laila, Lovisa och allra sist Ingrid. 

Det kallar jag en fulltecknad dag för mig. Men de har kommit i omgångar så jag var nog ensam bara en kvart ungefär. Då hämtade jag en soppa ur frysen, värmde i micron och åt, då var jag ensam.

Vi har suttit ute och njutit av sommardagen, men när Ingrid kom ikväll då var hela himlen täckt med moln, då passade det bäst inne.

 

Nu är jag för lat för att skriva mera och jag har inte diskat ännu så nu är det dags.

 

Dagens namn är: Sylvia och Silvia, grattis till er som heter så!

 

Ha en riktigt fin lördagkväll, vi ses och hej då!

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards