oskmar

Alla inlägg den 16 april 2021

Av Elsa Mårtenzon - 16 april 2021 19:53

 

Gyllne morgon!

 

 

  

 

 

En alldeles fantastisk dag har det varit! Den absolut bästa hittills och det var väl på tiden. Helt klar himmel från solens uppgång och till solens nedgång, inte ett moln på hela dagen.

Har inte kollat termometern under dagen, men i morse var det minusgrader.

Om jag skulle gissa, hur många plusgrader under dagen det kan ha varit, omkring 10 plusgrader.

Just nu är det 0,6 plusgrader och lika klar himmel fortfarande, men längs kanten i öster är den nu pastellrosa och fint är det också.

 

I dag har jag gjort en förlust igen, jag har förstört mina glasögon. Och hur ska jag klara mig dem förutan medan det åtgärdas. Det är inte så enkelt att man kan kuta iväg över gatan och fixa dem.

Fy sjutton, det här var inte det bästa i mitt läge!

Jag är inne i ett riktigt otursläge nu, allt går sönder.

Men, vattenkranen är fixad, efter många om och men!

 

Just hit räckte min skrivlust!

 

Dagens namn är: Patrik och Patricia, grattis till er!

 

Ha en bra fortsättning på fredagskvällen, vi ses!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards